Шестикласникам

Критерії оцінювання результатів навчання учнів

    Пам'ятайте, що оцінки - це добре, але не головне! 

Рівні результатів навчання

І. Початковий - учень/учениця володіє уміннями на рівні копіювання зразка виконання певної навчальної дії; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання, потребує детального кількаразового їх пояснення; не завжди виявляє та розуміє власні помилки, навіть після допомоги вчителя; не завжди розпізнає проблемну ситуацію; відтворює основний навчальний матеріал, іноді з допомогою вчителя. 

 ІІ. Середній - учень/учениця повторює за зразком певну операцію, дію; будує відповідь у засвоєній послідовності; виконує навчальні дії за алгоритмом, у разі утруднення звертається до вчителя по допомогу; вносить коректні уточнення і виправляє помилки після допомоги вчителя; розпізнає проблемну ситуацію, але не завжди визначає шляхи розв’язання проблемної ситуації; відтворює основний навчальний матеріал, здійснює пошукову діяльність у супроводі вчителя.

 ІІІ. Достатній - учень/учениця демонструє уміння на рівні свідомого вибору способу дії у стандартних ситуаціях; висловлює власні думки, наводить окремі приклади на їх підтвердження; під час відповіді відтворює засвоєний зміст в іншій послідовності, не змінюючи логічних зв'язків; самостійні роботи виконує із незначною допомогою вчителя; вносить уточнення, виправляє помилки в усній відповіді / письмовій роботі самостійно; складає план роботи для розв’язання проблемної ситуації, розв'язує проблемні ситуації у співпраці з учителем.  

ІV. Високий - учень/учениця демонструє уміння на рівні свідомого вибору способу дії в нових ситуаціях (нестандартних); аналізує, класифікує, узагальнює об'єкти, які охоплюються засвоєними поняттями; аргументує прикладами власні відповіді, судження; самостійні роботи виконує під опосередкованим керівництвом учителя; аналізує власні відповіді / письмові роботи, вносить коригування та уточнення (за потреби); обґрунтовує способи розв’язання навчальних /життєвих проблем та ситуацій, спираючись на набуті знання, власний досвід; розв’язує проблемні ситуації, виконує дослідницькі та творчі навчальні завдання

Немає коментарів:

Дописати коментар