Шестикласникам

Проєкт "Читати, щоби бути у тренді"

Проект "Читати, щоб бути у тренді"

  Пропоную вам, мої  учні та учениці,  популяризувати  МОДУ НА ЧИТАННЯ, щоб книга і ті, хто її читає, вважалися кращими, щоб це було престижно!

   До речі, під час дискусії на 20-му Форумі видавців німецький посол Крістоф Вайль зазначив:  «Українські діти читають більше від німецьких».  Та все ж таки, культура читання зараз під загрозою.


  Пропоную вам долучитись до проєкту!  УПЕРЕД!

Тривалість проєкту - 2 тижні.

Частина 1 ( Перший тиждень)

 Етап І. Сімейне читання та приклад рідних

 Крок 1. Поговоріть вдома з рідними та дізнайтесь, чи люблять вони читати, якщо так, то  які книжки вони читають найчастіше.
Крок 2. Дізнайтесь, чи є у ваших рідних  улюблена (улюблені) книжка (книжки) і яка (які) саме. Поцікавтесь, чому саме ця книжка їм подобається і чи рекомендують вони прочитати її вам та в якому віці).
Крок 3.  Попросіть рідних пригадати, які книжки вони читали, коли були  у вашому віці. Можливо, щось порадять прочитати вам.
Крок 4.  Спробуйте згадати, які книжки вам читали ваші батьки (бабусі, дідусі чи хтось з рідних), коли ви не вміли ще читати самостійно.  Запропонуйте мамі, татові (або комусь з рідних) згадати, які з прочитаних ними книжок, були вам найбільше до вподоби.
Крок 5. Можливо, свою улюблену дитячу книжку ви читали своїм молодшим братикам або сестричкам (якщо вони у вас є). А може, у вас є старші брат або сестра, які читали вам або радили прочитати книжку, яка їм найближча до душі. 
Крок 6. Поділіться із своїми однокласниками/однокласницями, чи є у вашій сім'ї традиція спільного сімейного читання (наприклад,  прочитали одну і ту ж книжку, поділились враженнями або обговорили якісь проблеми, висвітлені/невисвітлені автором у творі). Якщо є така традиція, розкажіть, як це відбувається. 

      Цікаво!
Росс Кемпбелл у своїй книжці «Як любити дитину» визначає 4 способи показати свою любов, як її бачить дитина, а не як ми собі уявляємо:
-    позитивні думки щодо дитини, очі в очі;
-    постійний контакт, доступність, гра разом;
-    контакт фізичний;
-    розваги, розмова, читання – коли час належить повністю дитині.
                                Усе це забезпечує читання дитині щонайменше 20 хвилин в день.

Етап 2 ( Другий тиждень). Книжка у моєму житті

Крок 1. Поміркуйте, яке місце займає книжка у вашому житті.
Крок 2. Проаналізуйте, як часто ви читаєте книжки. Спробуйте підрахувати, скільки книжок ви прочитали за останній місяць, а за рік. 
    Цікаво!

 Чи відомо вам, що Ілон Маск, коли був підлітком, читав по дві книги в день в нескінченному списку дисциплін, включаючи наукову фантастику, філософію, релігію та програмування. І, за його зізнанням, саме ця жага знань дозволила йому розібратися в найрізноманітніших предметах і стати успішним.



Крок 3. Спробуйте пригадати (або зверніться за допомогою до ваших рідних), яку книжку ви прочитали самостійно вперше?

Крок 4. Чи є у вас  улюблена книжка? Яка саме і чому вона?  А може,  у вас є улюблений автор/улюблена авторка? Хто це і чому саме його/її твори вам до вподоби?
Крок 5. Спілкуючись із друзями, подругами, однокласниками й однокласницями, рідними, поділіться своїм уподобанням щодо книжки або автора/авторки. Дізнайтесь, може, хтось із ваших близьких має схоже уподобання (це дасть можливість  об'єднатись для презентації).
Крок 6. Підготуйте презентацію ( у зручній для вас формі)  творів улюбленого автора/улюбленої авторки або улюбленої книги і представте його своїм однокласникам/однокласницям,  рідним, друзям на уроці-захисті проекту.


   Висновки


 - Чи погоджуєтесь ви з думкою, що читати – це справді бути у тренді, бути серед тих, хто мислить а, отже, розвивається та йде вперед. 
 Поділіться своїми міркуваннями у формі есе, розмістіть допис на дану тему на своїй сторінці у соцмережах.
- Створіть свої "рецепти"  популяризації  МОДИ НА ЧИТАННЯ (найкращі з них будуть розміщені у блозі).




Частина 2

 Етап 3. Бібліотека  - мій друг?

Крок 1. Проаналізуйте, як часто ви ходите до бібліотеки. Чи є ви активним корстувачем/активною користувачкою?
Крок 2. Чи любите ви ходити  до бібліотеки з друзями, подругами? Можливо, ви ходите до бібліотеки разом із рідними?
Крок 3. Яку останню книжку із публічної бібліотеки ви прочитали?  Поділіться своїмми враженнями. Чи порадите прочитати її іншим і чому?
Крок 4. Поділіться своїм досвідом, як ви вибираєте книжки у бібліотеці.
Крок 5. Спробуйте переконати своїх рідних, друзів, однокласників та однокласниць, що бібліотека може стати помічником у різних життєвих ситуаціях.
Крок 6. Чи брали ви участь у проектах, організованих бібліотекарями? Якщо так, то в яких?

Етап 4. Книжки у житті відомих і знаменитих

  Мабуть, у кожного із вас є кумири (зірки шоубізу, актори, успішні представники/представниці бізнесу тощо). За допомогою мережі Інтернет дізнайтесь, чи люблять вони читати і які їхні читацькі уподобання.
 Результати ваших досліджень розмістимо  на сторінці блогу.


Етап 5. Книжкові новинки

Немає коментарів:

Дописати коментар