Кахут Про сертифікацію
Про сертифікацію опитування Кахут
Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2018/2019 навчальному році
Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2018/2019 навчальному році
Організація роботи у групах
Робота в малих групах дає змогу учням набути навичок, необхідних для спілкування та співпраці. Вона стимулює роботу в команді. Ідеї, вироблені в групі, допомагають учасникам бути корисним одне одному. Висловлювання думок допомагає їм відчути особисті можливості та зміцнити їх.
Коли ви починаєте роботу з малими групами:
1. Об'єднайте учнів у малі групи (4-6 осіб).
2. Ознайомте їх із ролями, які вони можуть виконувати.
• Спікер (керівник групи): зачитує завдання групи; організовує порядок виконання; пропонує учасникам групи висловитися по черзі; заохочує групу до роботи; підбиває підсумки роботи; визначає доповідача.
• Секретар: веде записи результатів роботи своєї групи; записи веде стисло й розбірливо; як член групи, має бути готовим висловити думку групи під час підбиття підсумків або допомогти доповідачеві.
• Тайм-кіпер: стежить за часом; заохочує групу до роботи.
• Доповідач: чітко висловлює думку групи; доповідає про результати роботи групи.
3. Дайте кожній групі конкретне завдання та інструкцію щодо організації групової роботи:
• можна починати висловлюватися спочатку за бажанням, а потім по черзі;
• необхідно дотримуватись одного з правил активного слухання, коли хтось говорить, усі слухають і не перебивають. Намагатися обговорювати ідею, а не особи учнів, які висловили цю ідею;
• утримуватися від оцінок та образ учасників групи;
• намагатися в групі дійти спільної думки, хоча в деяких випадках у групі може бути особлива думка і вона має право на існування.
4. Виділіть час на виконання групової роботи. Під час групової роботи надайте кожній групі потрібну допомогу.
5. Запропонуйте групам представити результати роботи.
6. Прокоментуйте роботу груп.
Пам'ятка учням для роботи у групі
Важлива кожна роль.
Кожна думка важлива.
Не бійся висловитися!
Ми всі – партнери!
Обговорюємо сказане, а не людину!
Обдумав, сформулював, висловив!
Говори чітко, ясно, красиво!
Вислухав, висловився, вислухав!
Тільки обґрунтовані докази!
Умій погодитися і не погодитися!
Урок мови у 7 класі
Урок літератури у 6 класі
Урок позакласного читання у 5 класі
Узагальнення вивченого про числівник (6 клас)
Конспекти уроків мови в 11 класі
Стилістичні особливості односкладних речень
Синонімія складнопідрядних і безсполучникових речень
Немає коментарів:
Дописати коментар