Карантин, запроваджений в Україні, вніс свої корективи у звичний нам ритм життя. Інколи виникає відчуття, що життя догори дригом пішло, адже не треба вранці вставати до школи, не можна гуляти з друзями на вулиці. А ще всі заговорили про дистанційне навчання, а це, як виявилось зовсім не просто. Ніби й часу вільного багато, а виявляється, не встигаємо зробити усе задумане. А все тому, що срави треба вміти планувати.
Отож, під час карантину ми маємо дбати про своє здоров'я, плідно працювати, поєднуючи це з відпочинком.
Що ж робити?
Порада 1. Щоранку встаємо у звичний для нас час (ніжитимемось у ліжку лише у вихідні).
Порада 2. Записуємо на папері усі справи і вказуємо час, який плануємо витратити на них (наприклад, ранковий душ - 10 хвилин, сніданок - 15 хвилин, спілкування у соцмережах - 20 хвилин, почитати книжку - 30 хвилин, час на навчання - 1 година, прогулянка з собакою - 30-40 хвилин тощо).
Дуже добре, якщо ми навчимось визначати пріоритетність справ, а це вже метод тайм-менеджменту ( до речі, дуже корисна навичка, без якої дуже складно встигати у сучасному світі). І тут у пригоді вам стане матриця Ейзенхауера.
Ідея створення цієї матриці належить одному з президентів США Ейзенхауеру. Він був вкрай зайнятою людиною, тому постійно працював над вдосконаленням свого розкладу та упорядкуванням накопичених справ. Суть матриці у тому, щоб відрізняти термінові справи від важливих, а від занять, які не приносять користі, відмовитися взагалі.
Виглядає матриця як чотири квадрати, які утворюються при перетині осей "Важливо - Неважливо" по горизонталі і "Терміново - не Терміново" по вертикалі.
Зацікавились? Більше про це можна дізнатись тут або за цим покликанням.
І повірте, якщо ви навчитесь правильно планувати свій час і відрізняти за допомогою цієї матриці важливі справи від неважливих, то будете встигати більше і швидше прийдете до своєї мети.
Порада 3. Чергуємо справи з відпочинком. Наприклад, 30-40 хвилин працюємо, 15-20 хвилин відпочиваємо.
Порада 4. Усі виконані справи відмічаємо у листку-планувальнику. Між іншим, психологи радять хвалити себе за виконання запланованих дій.
Порада 5. Виконуючи завдання, уважно читаємо умови, створюємо опорні конспекти, карти знань, ейдос-конспекти тощо, записуємо найважливіші думки і те, що не розуміємо.
Порада 6. Не боїмося звертатись за допомогою до друзів, батьків, вчителів. Пам'ятаймо, що одна бджола меду не наносить.
Отож, під час карантину ми маємо дбати про своє здоров'я, плідно працювати, поєднуючи це з відпочинком.
Що ж робити?
Порада 1. Щоранку встаємо у звичний для нас час (ніжитимемось у ліжку лише у вихідні).
Порада 2. Записуємо на папері усі справи і вказуємо час, який плануємо витратити на них (наприклад, ранковий душ - 10 хвилин, сніданок - 15 хвилин, спілкування у соцмережах - 20 хвилин, почитати книжку - 30 хвилин, час на навчання - 1 година, прогулянка з собакою - 30-40 хвилин тощо).
Дуже добре, якщо ми навчимось визначати пріоритетність справ, а це вже метод тайм-менеджменту ( до речі, дуже корисна навичка, без якої дуже складно встигати у сучасному світі). І тут у пригоді вам стане матриця Ейзенхауера.
Ідея створення цієї матриці належить одному з президентів США Ейзенхауеру. Він був вкрай зайнятою людиною, тому постійно працював над вдосконаленням свого розкладу та упорядкуванням накопичених справ. Суть матриці у тому, щоб відрізняти термінові справи від важливих, а від занять, які не приносять користі, відмовитися взагалі.
Виглядає матриця як чотири квадрати, які утворюються при перетині осей "Важливо - Неважливо" по горизонталі і "Терміново - не Терміново" по вертикалі.
Зацікавились? Більше про це можна дізнатись тут або за цим покликанням.
І повірте, якщо ви навчитесь правильно планувати свій час і відрізняти за допомогою цієї матриці важливі справи від неважливих, то будете встигати більше і швидше прийдете до своєї мети.
Порада 3. Чергуємо справи з відпочинком. Наприклад, 30-40 хвилин працюємо, 15-20 хвилин відпочиваємо.
Порада 4. Усі виконані справи відмічаємо у листку-планувальнику. Між іншим, психологи радять хвалити себе за виконання запланованих дій.
Порада 5. Виконуючи завдання, уважно читаємо умови, створюємо опорні конспекти, карти знань, ейдос-конспекти тощо, записуємо найважливіші думки і те, що не розуміємо.
Порада 6. Не боїмося звертатись за допомогою до друзів, батьків, вчителів. Пам'ятаймо, що одна бджола меду не наносить.
Немає коментарів:
Дописати коментар